czwartek, 17 stycznia 2013

Końcoworoczne postanowienie

Przez dużą część roku 2012 przymierzałam się do nauki ściegu cubic RAW. Bardzo podobały mi się prace nim wykonane, ale jakoś nie było czasu się uczyć. W końcu podjęłam decyzję, że muszę go ogarnąć do końca roku i, co w moim przypadku dość wyjątkowe, udało się. Za naukę zabrałam się 30 grudnia i dałam radę. Od tego momentu ugrzęzłam, a efektem jest taki oto komplecik. Wykonany jest z koralików TOHO 11/0 we wszystkich odcieniach topaz silverlined.



3 komentarze:

  1. Bransoletka jest śliczna! Wiem ,że ścieg cubic RAW nie należy wbrew pozorom do najprostszych, dlatego gratuluję samozaparcia no i efektu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo!nawet nie pytam ile czasu trwałą praca nad ta bransoletka:)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)
    www.bizuteria-blond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, bardzo podoba mi się to cieniowanie koloru:)

    OdpowiedzUsuń